Reżyserka, teatrolożka, autorka tekstów i adaptacji teatralnych. Absolwentka Akademii Teatralnej w Warszawie, Wykładowczyni w Akademii Sztuk Teatralnych w Krakowie filia we Wrocławiu. Doktor w dziedzinie sztuk teatralnych. Ukończyła z wyróżnieniem kierunek reżyserii w Państwowej Wyższej Szkole Teatralnej w Krakowie filia we Wrocławiu, specjalizacja: reżyseria teatru lalek. Studiowała reżyserię w Akademie Múzických Umění Divadelní Fakulta (DAMU) w Pradze. Ukończyła także: Studium Technik Teatralnych i Filmowych w Łodzi.
Przez siedem lat realizowała autorskie spektakle w nurcie offowym, poszukujące i eksperymentalne, pracowała reżysersko z młodzieżą oraz dorosłymi. Organizowała festiwale oraz wiele wydarzeń z pogranicza teatru i sztuk plastycznych. Była autorką specjalnego programu edukacji teatralnych mających na celu przeciwdziałanie uzależnieniom wśród młodzieży, współpracowała z Centrum Praw Kobiet w Łodzi – projekt dla kobiet, ofiar przemocy domowej, łączący działania teatralne z praktykami psychologicznymi.
W roku 2010 otrzymała nagrodę na Festiwalu Dramaturgii Współczesnej w Poznaniu. Tekst znajduje się w bazie Agencji Teatru i Dramatu ADiT, został przetłumaczony na język czeski. W 2015 roku w Divadlo Komedie w Pradze odbyło się czytanie sceniczne.
Stypendystka Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Od roku 2011 współpracuje jako dramaturg i reżyser z Divadlem NoKakabus w Pradze. Odbyła liczne praktyki reżyserskie, między innymi w Teatrze Współczesnym we Wrocławiu, Teatrze Współczesnym w Szczecinie, w Dejvickem Divadle w Pradze. Za spektakl Po Sznurku została nominowana do Nagrody Wrocławskich Odkryć Artystycznych Warto 2015. Na Festiwalu Małych Prapremier w Wałbrzychu, nagrodzona za reżyserię i scenariusz tegoż spektaklu. Scenariusz Po Sznurku powstał na bazie tekstów i rysunków Piotra Gęglawego, podopiecznego Fundacji Pod sukniami w Szczecinie.
W latach 2012 – 2019 zrealizowała 20 spektakli w teatrach w Polsce i Czechach, ale także w przestrzeniach nieteatralnych np. Pocztówki z Karłowic oraz we współpracy z instytucjami teatralnymi np. spektakl edukacyjny pt. To nie była Wigilia korzystający z technik i metod dramowych. Scenariusz powstał na podstawie krótkiej notatki w prasie informującej o śmierci bezdomnego w jednej z warszawskich kamienic.
Ostatnio zrealizowane spektakle to między innymi: Zielona Gęś albo Najmniejszy Teatrzyk Świata, na podstawie twórczości K. I. Gałczyńskiego, Nauka latania, adaptacja książki R. Bacha pt. Mewa, Café Panique, adaptacja opowiadań R. Topora (w 2018 roku spektakl nominowany do Wrocławskiej Nagrody Teatralnej „za bezpretensjonalną, atrakcyjną i nieoczywistą interpretację opowiadań Rolanda Topora.” Kichot, adaptacja powieści M. Cervantesa, Zapisani na podstawie wspomnień Belli Chagall, premiera spektaklu odbyła się w Teatrze Arlekin w Łodzi w ramach Festiwalu Dialogu Czterech Kultur.
Badaczka teatru komponowanego. Zrealizowała roczny projekt mający na celu sprawdzenie w praktyce idei charakterystycznych dla tego nurtu. Projekt został opisany w pracy doktorskiej [Teatr komponowany – projekt badawczy pod tytułem Apollo i Marsjasz] Obecnie powołała zespół badawczy pod nazwą Laboratorium per formatyki formy.
W pracy ze studentami szczególnie zajmuje się określaniem narzędzi reżyserskich oraz stosowaniem różnego rodzaju ćwiczeń warsztatowych, które pozwalają praktycznie wejść w pracę reżysera.
W ramach zajęć reżyserii (na roku pierwszym), prowadzi program współpracy ze studentami scenografii Akademii Sztuk Pięknych oraz kompozycji Akademii Muzycznej. Jest inicjatorką wspólnych działań AST oraz Wyższej Szkoły Humanistycznej we Wrocławiu.
Szczególnie interesuje się teatrem dokumentalnym, oraz realizacją tekstów opartych na faktach, a także łączeniem pracy badawczej z działaniami artystycznymi. Pasjonatka kultury czeskiej, malarstwa, fizyki kwantowej oraz jazzu.